aku

tahpetah tahpetah tahpetah aku aku aku aku aku aku aku&izzah aku aku aku&izzah aku aku&izzah aku aku tahpetah tahpetah

hatiku berdenyut kerana izzah


makanan yang best kat juru



IKAN BAWAL GORENG KMPNG TOK KANGAR,JURU..
(yang nie bukak time petang je k..)














MEE UDANG WARUNG PAK SU,KUALA JURU
(yg ni famous ramai yang tau..kalau nak mai malam..mai awal skit lambat dah cukup tutup utk order)

juru..banyak makanan yang sedap2 kat sni..klu sapa2 dok kat sni kata kebuluran agak payah la
alhamdulillah la tuhan bagi rezeki kat sni..terutama makanan seafood la..
dah nama pn dekat ngan lautkn...tapi mungkin klu kemiskinan dari segi lain ade la..
aku list kat yg visit blog nie 2 jenis je k..
yg paling top la..klu nak mai cepat skit klu lambat abis..
menagis darah pn x guna la...hehehehehehe..

0 comments:

Post a Comment